zondag 3 december 2023

Reminder Knutsels en Kadootjes.

Nog t/m vrijdag 15 december kun je meedoen met de lopende challenge bij Knutsels en Kadootjes. De uitdaging is: Knutsels en Kadootjes. Het hoeft niet te maken te hebben met Sinterklaas of kerst. Het mag ook voor een verjaardag zijn of wat anders, zo lang we maar knutsels en/of kadootjes op je kaart zien. Je mag twee keer meedoen en de prijs is er eentje van de prijzenpagina, die je zelf mag uitzoeken. 

Op mijn reminderkaartjes zie je papiertjes en plaatjes uit verschillende DecoTime blokken. Verder wat plak-dots toegevoegd. Leuke kaartjes voor fröbel-maatjes..



Kijk ook gerust eens wat de andere dames van het DT laten zien op het blog, je vindt er vast inspiratie. Gisteren heb ik met mijn zussen Anne-Marie en Willy 60 bedankjes geknutseld voor het feest van komend weekend. Dan zijn mijn ouders 50 jaar getrouwd. Ik was er destijds bij als 5-jarig bruidsmeisje samen met mijn nicht Jolanda. Gistermiddag gingen we richting Limburg voor de verjaardag van Nina (haar kaartje zie je later vandaag) en 's avonds ging ik met Jetty naar een optreden van een rockbandje in de kroeg. Dat was een volle dag, vandaag een rommeldagje met een mix van huishoudelijke taakjes, nog wat extra kerstversiering aanbrengen en fröbelen. 

 

Challenge;

Try Stampin' On Tuesday - TSOT634



6 opmerkingen:

  1. Leuke kaartjes heb je gemaakt! En een mooie sketch gebruikt! Je hebt zeker een volle dag gehad, dus een rustig dagje mag dan ook wel! een fijne dag vandaag! Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuke kaartje met de prachtige sketch Colien ... TOP
    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Colien, both of your cards are darn cute,,, I love the bright colors of the second one, especially. Great interpretation of our TSOT sketch, too!! Thank you for sharing!!! -Donna

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie reminder Colien.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat klinkt heel druk! Ben benieuwd wat jullie gefreubeld hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wonderful cards, Colien! They are both so colorful. Great take on our sketch, too. Thank you for joining in at Try Stampin' on Tuesday #634. - Melanie R.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien