woensdag 13 december 2023

Nog een jarige mentorleerling.

A.s. vrijdag is Wessel uit mijn klas jarig. Hij speelt in zijn vrije tijd graag tafeltennis en ook games zijn favoriet. Nu heb ik wel een malletje van Marianne Design met een tafeltennis-batje en - balletje, maar toen ik dat opzocht bleek het zo klein te zijn, dat ik toch maar voor de controller op zijn kaart heb gekozen.

Al een boel klusjes gedaan vandaag. Zo meteen een wandeling met Suus en Briep maken en daarna de kerstkaartjes voor morgen. Vanavond mogen we bij mijn zus Joanne mee eten, ze viert haar verjaardag nog met ons, want op de dag zelf was ze op vakantie.

 

Challenge;

Try Stampin' On Tuesday - TSOT636



9 opmerkingen:

  1. Een leuke stoere kaart Colien en volgens mij heb ik het al meer gezegd maar ik vind het zo gaaf dat je kaarten maakt voor je mentor-leerlingen. Over een persoonlijke benadering gesproken , top. Dank je wel voor je kerstkaart die hier in de brievenbus viel, hij hangt gezellig tussen de rest. Smakelijk eten vanavond, gezellig!
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Great card for an avid gamer! Thanks for sharing with us at TSOT :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf kaartje voor de jarige Wessel! Ik vind die controller al een hoop gepriegel. Ben dus heel benieuwd naar jouw tafeltennisset ;-) Lekker eten vanavond, gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtig kaartje , denk dat hij het vast tof vind.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart! Zal Wessel ook vast leuk vinden, ook al is het geen tafeltennisbatje...
    Gezellig , nog een verlate verjaardagsmaaltijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Colien, I'm sure Wessel will love his birthday card! I really like how you used our TSOT sketch to create it with all the masculine elements like the controller with the electronic wiring diagram behind it!! Thank you so much for sharing your card... and so happy you got to spend some time with your sister, Joanne!!! -Donna

    BeantwoordenVerwijderen
  7. What a great idea, Colien! The way you used the patterned paper is quite clever and your design fits the sketch perfectly. Happy Birthday to Wessel! Thank you for joining the challenge fun at TSOT #636. - Melanie R.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. A fun and colorful game card! Thank you for joining the challenge at TSOT.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Such a fun card! Love the papers and great image! Thanks for sharing with us at Try Stampin' on Tuesday! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien