dinsdag 26 december 2023

Bloemetjeskaart, gala en stress.....

Op de 23e was Ellen, Rolf zijn moeder, jarig. Voor haar maakte ik een bloemetjeskaart met daarin een verrassing. Helaas was ik vergeten de binnenkant op de foto te zetten. Ik was een beetje gestrest, deels door alle activiteiten, maar ook omdat ik mijn portemonnee kwijt was. Het waren heel drukke (werk)dagen en ik was nog bij best veel winkels geweest afgelopen woensdag voor de kerstboodschappen en kadootjes. 


Donderdagmiddag had ik, samen met collega Emiel en 4 leerlingen, de entree en zaal voor het gala gedecoreerd en op de terugweg nog naar AH geweest voor de de allerlaatste boodschappen. 


Snel naar huis om te eten, omkleden en lichtjes in mijn haar: op naar het gala. Dat was om middernacht afgelopen, daarna opruimen en uiteindelijk om 01.00 uur thuis. En vrijdagochtend zat ik om 08.30 uur weer gewoon op de voorleesstoel, zoals je vrijdag in mijn bericht las. Vrijdagavond ging ik nog even naar Het Bloemenhoekje in Vlijmen, daar heb ik 17½ jaar gewerkt, om een Amaryllisbol voor Ellen te halen en toen ontdekte ik dat ik mijn portemonnee kwijt was. Mijn bankpasje en rijbewijs zitten bij mijn telefoon, dus ik kon wel betalen, maar kreeg wel buikpijn dat ik al mijn andere pasjes, spaarkaarten, biebpasje, etc kwijt was. Meteen langs een aantal winkels gereden waar ik woensdag geweest was, maar helaas: niks gevonden. Bij AH had ik gepind, dus voor mijn idee had ik mijn portemonnee daar niet gebruikt. Zaterdagochtend toch maar even gebeld en daar was ie dus WEL GEVONDEN en mocht ik em meteen ophalen, wat een opluchting!! Kon ik toch met een gerust hart de kerstdagen in...



5 opmerkingen:

  1. Oeps wat een stress !!!! Gelukkig goed afgelopen !!!
    Fijne dag !!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje voor je schoonmoeder.
    Gelukkig heb je je portemonnee weer terug, is altijd lastig als je niet weet waar die is.
    Bedankt voor je mooi kerstkaartje, staat hier op de kast te pronken.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geluk dat je je portemonnee terug hebt. Het geeft zo'n gedoe.
    En wat een drukte hebben jullie in het onderwijs. Knap hoor dat je dat aankan.
    Gelukkig nu even vakantie, geniet er van!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fjiewwww, wat een stress zeg, wat een schrik en wat een gedoe.
    Maar, gelukkig heb je je portemonnee weer terug en kon je uiteindelijk rustig de Kerstdagen in. Man man, om pijn in je buik van te krijgen.
    Leuke kaart voor je schoonmoeder.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wwaauw , wat n mazzel de beurs terug te hebben.
    Gezellige fotoos laat je zien Colien en leuke kaart voor schoonma
    Nog gefeliciteerd hoor , groeten Epie

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien