maandag 18 december 2023

Reminder gespiegeld stempelen op het 4 Season blog.

 

Nog t/m vrijdag 29 december kun je meedoen met onze schudkaart-uitdaging op het 4 Season Challenge Blog. De uitdaging is 'spiegel-stempelen' en blijkbaar is het een echte uitdaging, want we hebben nog maar heel weinig deelnemers. Daarom een simpel voorbeeld van mij:



Simpel en (gelukkig) snel, want gisteravond kwam ik er om 22.30 uur achter dat vandaag de reminder is. Van Nelly had ik een heel toffe stempelset gekregen met ijsberen, bomen, ijskristallen etc. en die heb ik meteen maar ingezet en dit CAS-kaartje gemaakt. Lag ik toch nog redelijk op tijd op bed, haha.

Op naar de laatste werkweek voor de kerstvakantie. Nog een boel te doen, maar ook leuke dingen, zoals donderdag het gala klas 4, vrijdag kerstviering met de mentorklas en afsluitende lunch met collega's. Maar vandaag eerst 8 lesuren, dus volle bak. Fijne week, iedereen!

Challenge;

5 opmerkingen:

  1. Wat mooi papier. En wat een leuke kaart maakte jij. Alles past bij elkaar.
    Very beautifil paper. Stunning card.
    Creatieve Groetjes Claudia

    Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
    You tube:Claudia's Kaartjes
    Blog:Claudia's Kaartjes
    Challenge blogs:
    Girlz Creative Christmas 
    Girlz makes Guyz Cards
    Girlz creative crafts
    Creative sketchy girls

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooooh ja, het spiegel stempelen..... vergeten!
    Ik ga nog proberen mee te doen.
    Lief kaartje, de tekst is er zo leuk bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Colien,
    Wat een leuke kaart maakte je met de challenge. Ik vind hem zelf ook heel lastig hoor haha. gespiegeld stempelen. Ik hoop dat jullie nog meer deelnemers krijgen.
    Succes met de laatste werkweek.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuke kaart! Ik moet ook nog meedoen, want ik heb een tof idee, maar weet niet of het lukt.
    Veel plezier deze week, aftellen en genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super-cute card and a fabulous sentiment! Thanks so much for joining us at Freshly Made Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien