dinsdag 12 december 2023

Mentorleerling jarig.

Komende donderdag is Lieke uit mijn mentorklas jarig. Het is nog een guppie, ze wordt 12 en is nog een echt meisje-meisje. Maar een lieverd, hoor! En ze verzorgt thuis 4 konijnen en die zie je terug op haar kaart. 

Vrijdag is er ook een jarige in de klas, dus ik moet nog even aan de slag. Gelukkig is deze week wat minder hectisch als vorige week, even ademhalen. Alhoewel vandaag weer een drukke werkdag is: na de lessen nog leerlingbesprekingen. Vanavond lekker bijkletsen met oud-collega Wendy.


Challenge;
Creaties Suzan (Facebook) - Sketch




3 opmerkingen:

  1. wauw, wat blijf jij dit allemaal mooi opvolgen ! telkens weer een jarige die door jou in de bloemetjes gezet wordt, fijn
    leuk kaartje, zal ze vast wel blij mee zijn,
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Colien,
    Wat ontzettend lief om al je leerlingen een kaart te maken. Echt zo gezellig. Ik doe dat voor mijn collega's altijd, ook zo leuk. Fijn dat het nu iets minder hectisch is als eerst.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is zeker een jonkie.
    Leuk om haar 4 konijnen op de kaart te verwerken.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien