vrijdag 15 december 2023

Workshop Nancy teamdag 52 Weeks to Christmas.

 

Tijdens de teamdag van 52 Weeks to Christmas heeft Nancy 's middags een workshop verzorgd. We kregen allemaal een pakketje materialen voor een kerst-doorkijkkaartje. Het meeste was al voorberwerkt en toch heeft iedereen een ander eindresultaat, ik hou ervan!
De kaart bestaat uit 2 lagen en uit de voorste laag is een cirkel gesneden, waar vellum tussen het cardstock en het designpapier met landschap is geplakt. Het kersttafereel in silhouette steekt mooi af als het waxinelichtje tussen de kaart staat.
Maar ook als er geen lichtje brandt, is het een mooie kaart. Ik heb em aan mijn ouders  gegeven en de kaart staat daar al te pronken.

Vandaag een lange werkdag met toetsen, tentamens en nog Kunst & Cultuur-lessen. Bij die laatste starten we met een 3-D opdracht, de leerlingen gaan een gebouw of ministad ontwerpen in Hunderwasser-stijl. 

Challenges;

The Holly and Ivy Christmas Challenge - Anything Christmas goes

Merry Little Christmas Challenge - Anything goes


7 opmerkingen:

  1. Leuk gemaakt!!
    Awesome
    Creatieve Groetjes Claudia

    Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
    You tube:Claudia's Kaartjes
    Blog:Claudia's Kaartjes
    Challenge blogs:
    Girlz Creative Christmas 
    Girlz makes Guyz Cards
    Girlz creative crafts
    Creative sketchy girls

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is inderdaad heel mooi. Ideaal om dit aan je ouders te geven. Succes met de drukke dag en dan even op adem komen in het weekend. X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Very clever! Love the tealight back drop. Thanks for sharing over at the Holly and Ivy Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja ja, een workshop van Nancy is altijd leuk, hier staat de kaart ook te pronken . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart.
    Het is inderdaad zonder lichtje al een mooi, maar met lichtje maakt het wel helemaal af.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooi kaartje met de silhouetjes, leuk het lichtje er achter
    gezellig dat je meedoet met onze challenge bij the holly and the ivy christmas
    groetjes Ellen DT

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien