zaterdag 30 december 2023

Nog meer nieuwjaarskaarten.

 
Gisteren liet ik  kaartjes zien met de cirkel layout mal van Marianne design. Vandaag de 4 die ik maakte met de vierkante layout mal. 
Papiertjes zijn van DecoTime, evenals de stickers en plaatjes. Superleuk om te combineren, de kaartjes waren snel klaar.

Ook hier de uitgesneden vierkantjes gebruikt op slimline kaartjes. De cijfers voor het onderste kaartje heb ik uit glitterbehang gesneden. 

Gisteren de schuifpui in de grondverf gezet, vandaag aflakken. Dat is het laatste wat nog steeds moest gebeuren in de woonkamer. Er zat krijtverf op, maar dat was niet zo handig. Bij het openschuiven was het beschadigd. Rolf had al geschuurd, dat scheelt! 

Vanavond weer tijd voor vrijwilligerswerk: bardienst in de Xinix. Daar treed een Meat Loaf coverband op. "Bat out of hell"was de eerste elpee (na die met kinderliedjes) die ik van voor tot achter kon meezingen. Ben benieuwd of dat vanavond nog steeds lukt ;)




3 opmerkingen:

  1. Je hebt er een prachtige kaart van gemaakt. 
    You made a really nice card.
    Creatieve Groetjes Claudia

    Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
    You tube:Claudia's Kaartjes
    Blog:Claudia's Kaartjes
    Challenge blogs:
    Girlz Creative Christmas 
    Girlz makes Guyz Cards
    Girlz creative crafts
    Creative sketchy girls

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke nieuwjaars kaartjes.
    Veel plezier vanavond.
    Gezellige jaarwisseling en een goed 2024.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuke kaartjes en best snel denk ik.
    Je bent weer lekker druk in je vakantie! Fijne jaarwisseling!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien