vrijdag 29 december 2023

Nieuwjaarskaartjes.

 

Door alle drukte heb ik niet aan iedereen een kerstkaartje kunnen sturen. Omdat kerst nu voorbij is, heb ik 2e Kerstdag 8 nieuwjaarskaartjes gemaakt. Vandaag zie je er alvast 4. Ik maakte ze met cijfers en de layout circle-mal van Marianne Design en papiertjes van DecoTime.

De cijfers passen prima in de cirkels. Ik stanste ze uit donkerblauw papier, omdat ik ze eigenlijk op mijn kleurenkaartenteam-kaartjes had willen gebruiken. Maar daar waren ze niet voor nodig....

De uitgestanste rondjes lagen op tafel en ik vond het zonde om ze weg te doen. Tijdens het maken bedacht ik nog een aantal mensen die wel een kaartje verdienen, dus ben ik maar doorgegaan met Nieuwjaarskaartjes. Op een rijtje passen ze mooi naast elkaar op een slimline modelletje.
Op de slimlines mochten nog wat plaatjes en een 'Warm wishes' tekstje. De kaartjes zijn inmiddels in of op de bus gegaan. De andere 4 kaartjes zie je binnenkort.

Gisteren de film Wonka in de bioscooop gezien, was erg leuk! Voor vandaag (overdag) geen plannen, nog steeds lekker aan het genieten van de vakantierust... 

Challenges;

CAS on Friday - New Year

 

5 opmerkingen:

  1. Wat een leuke snelle kaartjes! Ik zag zoiets ook bij Joke. Handig die stans met 4 vakjes.
    Geniet lekker van je vakantie! Ik werk nu en aankomende nacht en dan 1 en 2 jan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Colien,
    Wat een leuke kaarten maakte je. Ook nog leuk toch. nieuwjaarskaarten sturen. Ook altijd gezellig. Heel erg mooi gedaan.
    Ik hoor veel goeds over de film Wonka. Veel mensen die heel enthousiast zijn.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Top kaartjes voor 2024! Ik ben dit jaar ook niet erg op tijd geweest met alle kaarten door omstandigheden. En nu grieperig dus de fut is eruit. Komt in 2024 wel weer! Groetjes en een fijne jaarwisseling. Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk gemaakt!!
    Very nice
    Creatieve Groetjes Claudia

    Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
    You tube:Claudia's Kaartjes
    Blog:Claudia's Kaartjes
    Challenge blogs:
    Girlz Creative Christmas 
    Girlz makes Guyz Cards
    Girlz creative crafts
    Creative sketchy girls

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey Colien,
    Wat een leuke serie maakte je nog! Goed gedaan met die cijfers! Vooral de lange kaarten vind ik erg leuk...
    Fijn eindejaar!
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien