zondag 10 december 2023

Hoera, je bent zwanger!

Naast collega Melanie (voor wie ik vorige week DIT kaartje maakte) is ook collega Suzanne zwanger. Daarmee krijgt Simon een broertje in mei 2024. Leuk nieuws waar een kaartje voor gefröbeld moest worden. 

Vandaag even bijkomen van een drukke week. Volledig gewerkt en daarnaast 165 kerstkransen-pakketten gemaakt, de voorbereidingen feest van pa en ma en vrijdagavond naar Anneke v Giersbergen en Floor Jansen in AFAS live geweest. Gisteravond was het feest van mijn ouders en vanmiddag met m'n zussen de zaal weer opgeruimd, bar aangevuld en schoongemaakt. Mijn vader is beheerder van 't Dorpshuis en we wilden hem voor zijn ;) Daarna een lekkere wandeling gemaakt met Suus en Briep en wat gefröbeld. Nog 2 weekjes: ik tel af naar de kerstvakantie


Challenges;


6 opmerkingen:

  1. Kijk, dat is nou leuk! Ik wist niets origineels te bedenken met deze sketch. Ik zit een beetje vast in de kerstflow...heb nog wel een kaartje nodig voor een zwangere...wie weet lift ik hem wel.
    Het klinkt heel druk!! Kan me indenken dat je naar de kerstvakantie uitkijkt....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart!! En nog gefeliciteerd met je ouders. 50 jaar. Wat een eind en ze zijn al veel langer bij elkaar . Leuk en gezellig om dit zo samen te vieren.
    Succes met alle druktes.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Colien,
    Wat ontzettend leuk die kaart. Die mal is leuk van die zwangere vrouw. mooi ook met dat hartje zo. Echt zo lief. Je hebt een drukke week achter de rug. Het is de leukste tijd van het jaar maar ook belachelijk druk altijd.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I love how you arranged that silhouette with scalloped circle and heart. And all the patterns are so pretty with it. Thank you for playing along with us at Freshly Made Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. uhh volgens mij ben jij altijd druk Colien, maar nog 2 weken en dan heerlijk effe de rem erop! Mooi kaartje.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die stans blijft leuk voor een zwangerschap kaartje.
    Leuk om het in blauw te maken, nu ze al weten dat het een jongetje wordt.
    Wat een drukte in jullie weekend, mag jullie iets hebben vast optimaal genoten. Lief om op te ruimen, voordat je vader iets kon doen.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien