woensdag 20 december 2023

Kerstkoekjes.

Komende vrijdag is de kerstviering op school = werk. Gisteravond heb ik alvast de presentjes gemaakt voor mijn mentorleerlingen. Temeer ook omdat ik weet dat er een aantal leerlingen niet aanwezig kunnen zijn, die probeer ik morgen even op te zoeken.


Ik kocht kerstkoekjes en chocolade kransjes en verpakte ze in een transparant zakje. Daarop kwam een bagtopper van Marianne Design (by Marleen) en een tekst. De bagtoppers stanste ik uit verschillende designpapiertjes van Craft Sensations.
Suus neemt het ervan vanmorgen. Ze ligt al vanaf 7.45 uur onder een kerstkleedje op de bank. Toen het kleedje een paar weken geleden uit een doos met kerstspullen werd gehaald, werd ze helemaal dol. Ze is gek op kleedjes, maar deze is wel haar favoriet. Misschien omdat ze er vorig jaar veel onder heeft gelegen na haar ziekenhuisverblijf? Briep volgt mij altijd en overal in huis, die houdt het niet zo lang vol op 1 plek, haha.
 

Challenge;

2 Sisters on the Blog - Eten en/of drinken

9 opmerkingen:

  1. Hey Colien,
    Wat een leuke kerstpakketjes maakte je! Ook de kerstkransen zijn super mooi, moest lachen met de flesopener met stopjespotje eronder aan jouw deur... Benieuwd of het aan de voordeur is, haha!
    Ik wens jou en je familie gezellige dagen toe!
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is dat een feest voor je leerlingen om te ontvangen. Mooi gemaakt. X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Colien,
    Wat een lieve kerstpakketjes heb je gemaakt. echt heel lief gedaan. Heel leuk gedaan ook met die toppers.
    Wat ligt Suus er heerlijk. Ik zou ook niet meer in de been komen haha.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat zullen de leerlingen wel erg leuk vinden. En Suus....wat zijn honden toch lief en leuk hè. Ik ben ook zo gek op Floor, het hondje van Daphne en ik hield heel erg veel van hun vorige hondje, Kinky. Floor lijkt er heel erg veel op, allemaal heel toevallig.
    Fijne avond en liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk idee lekkkere kerstkoekjes voor de leerlingen denk dat het erin gaat als koek.
    Wat een lief gezicht jullie Suus onder het kleedje , lekker warm .
    fijne kerstdagen .
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk hoor, jouw mentor leerlingen zullen wel gek met jou zijn, zo'n leuke juf die steeds iets moois maakt.
    Ach, kijk nou, lieve Suus.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hahaha die Suus. Geen feestbeest maar een kerstbeest...Zo grappig dat ze het kleed herkent.
    Je attenties zien er top uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk zeg!
    Dank je wel voor het meedoen aan onze challenge.
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk al die zakjes met lekkere koekjes.
    Dankjewel voor het meedoen.
    Groetjes Nicolette DT 2Sisterontheblog

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien