zondag 24 december 2023

Jarige in de mentorklas.

Er was weer een jarige in de mentorklas: afgelopen donderdag mocht Maud 13 kaarsjes uitblazen. Voor haar deze muzikale kaart, ze speelt gitaar, de keuze voor het instrument op haar kaart was niet moeilijk. Helaas was het een grijze, regenachtige dag, waardoor de kaart op de foto minder warm overkomt als dat ie in het echt is...

Vandaag is het jammer genoeg ook geen lekker weer, dus doen we maar wat 'binnen-dingen'. Sowieso even rustig aan, want de hele maand december was een aaneenschakeling van activiteiten en m'n lijf zegt ook dat ik even op de pauzeknop moet drukken. 

Challenge:

Cheerful Sketches - sketch december




 

9 opmerkingen:

  1. Leuke muzikale kaart, past goed bij deze schets

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie uitwerking van de schets !!!!!
    Rustig aan , ik weet dat december op school altijd heftig is !!!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw!!! Dit ziet er echt onwijs leuk uit. Kei gaaf gemaakt!!!
    Ik wens jullie Gezellige Kerstdagen toe!
    Beautiful card, really awesome!!!
    Creatieve Groetjes Claudia

    Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
    You tube:Claudia's Kaartjes
    Blog:Claudia's Kaartjes
    Challenge blogs:
    Girlz Creative Christmas 
    Girlz makes Guyz Cards
    Girlz creative crafts
    Creative sketchy girls

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dan maar even naar je lichaam luisteren Colien, het is er weer voor. Een leuke muzikale kaart en het is inderdaad een drama om foto's te nemen op het moment.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dan maar even naar je lichaam luisteren Colien, het is er weer voor. Een leuke muzikale kaart en inderdaad is het lastig om foto's te nemen op het moment.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig leuke kaart heb je voor Maud gemaakt Colien.
    Superleuk dat je meedoet bij ons Cheerful Sketches Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey Colien,
    Wat een mooie kaart maakte je de mentorleerling. Prachtig gedaan.
    Goed luisteren naar je lichaam.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie muzikale kaart voor je mentorleerling.
    Dankjewel voor het meedoen bij Cheerful Sketches.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. heel toffe kaart voor je leerlinge!
    Dankjewel voor je deelname bij CHeerful Sketches!
    Fijne jaarwisseling.
    Nancy DT

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien