donderdag 10 oktober 2024

52 Weeks to Christmas, #41-2024.

Toen was het alweer donderdag, de weken vliegen voorbij momenteel. Donderdag blijft kerstkaartjes-dag en vandaag laat ik weer een schuifkaartje zien. Bijna hetzelfde recept als afgelopen zondag, alleen zit het schuifje nu meer naar rechts én gebruikte ik kerstpapiertjes en -plaatjes. Het is dus een kaartje dat geschikt is voor de lopende challenge: Maak een kaartje wat schuift, draait of beweegt.

Doe je mee met onze wekelijkse uitdaging? Link dan je kaartje morgen bij het weekbericht op het blog. Meedoen met deze maandchallenge kan nog tot 27 oktober, klik op het logo rechtsboven op het 52 Weeks to Christmas blog en daar vind je alle info.

Gisteren had ik, net als vorige week woensdag, weer een relaxte vrije dag: na wat huishoudelijke taken ben ik lekker aan de fröbel gegaan, maakte ik een wandeling met de honden, ging ik sporten en las ik een boek. Heerlijk genoten van de woensdag.

Challenge;

Girlz Creative Christmas Challenge - Kerstboom


4 opmerkingen:

  1. Heel leuke kaart. Grappig dat je het meer naar rechts hebt gedaan in plaats van in het midden.
    je dag gisteren was de woensdag van vorige week volgens mij...😉

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel leuke schuifkaart. Zo te lezen had je een fijne dag gisteren!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart weer. Leuk hoe die beweegt. Prachtig gedaan.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien