donderdag 24 oktober 2024

52 Weeks to Christmas #43-2024

Nog 2 maandjes en het is Kerstavond! Tegen die tijd zijn de kerstkaartjes allang verstuurd natuurlijk... Misschien ook deze wel, wie weet, want ik heb inmiddels een bak vol en houd ik er nog wat over.
De notenkraker is een afdrukje van Create a Smile en die kleurde ik in met alcoholmarkers. Ik maakte de boom op de achtergrond met aquarelverf, doodle-de een randje met fineliner en matte het geheel op glitterpapier. Het tekstje maakte en printte ik zelf.

Doe je mee met onze wekelijkse uitdaging? Link dan je kaartje vandaag bij het weekbericht op het blog. Meedoen met deze maandchallenge kan nog tot a.s. zondag 27 oktober, klik op het logo rechtsboven op het 52 Weeks to Christmas blog en daar vind je alle info.

Gisteren weer een heerlijke dag gehad in het zonnige zuiden en wederom lekker uit eten geweest. Ik ga straks Heerlen, o.a. naar een tentoonstelling van Andy Warhol. Verder vermaken we ons prima in deze mooie omgeving. Rolf fietst heel wat hoogtemeters, ik wandel met en zonder honden, klieder wat met aquarelverf (veel meer heb ik niet bij me aan knutselspulletjes) en geniet van (luister)boeken. Echt vakantie!

Challenge;

52 Christmas Card Throwdown - Theme challenge



2 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart, jullie boffen met het weer geniet van je vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Colien,
    Wat een leuke kerstkaart maakte je. Leuk gedaan hoor. Het stempeltje is echt te leuk gewoon met de notenkraker.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien