dinsdag 22 oktober 2024

Niet schrikken...

Deze week is collega Marjolein jarig en ze is dol op lezen, voornamelijk fantasy- en griezelboeken. Daarom voor haar dit enorm enge (NOT!) verjaardagskaartje.

De uitvaart was prachtig, warm en persoonlijk gisteren. De locatie was een uur rijden en dat deden Rolf en ik in mijn auto. Zijn auto stond thuis al gepakt klaar en we hoefden alleen de honden maar even uit te laten en "in te laden".  En toen waren we weer bijna 2 uur onderweg naar ons appartement in Wijlre, dus hadden we onze kilometers op de weg wel gehad. Bij aankomst een rondje met de hondjes en daarna makkelijk eten: spaghetti-saus uit de vriezer, dus snel klaar. Na het eten ben ik nog een wandeling gaan maken, even de benen strekken. We zijn nog t/m zaterdag hier, relaxen en bijtanken....

Challenge;

CAS on Friday - Halloween


 

1 opmerking:

  1. Hey Colien,
    Leuke kaart maakte je!
    Geniet van het uitstapje!!
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien