zaterdag 12 oktober 2024

Happy b-day!

Gisteravond heb ik heerlijk aan de knutseltafel gezeten en 3 kaartjes gemaakt. Twee daarvan zie je vandaag, het derde kaartje is de reminder voor Knutsels en Kadootjes en zie je morgen. 

Vandaag zijn het 2 herfstkaartjes volgens dezelfde sketch, want door het diagonaal doorsnijden van het papier is dat het handigste. Met de Bella Lulu stansjes waren ze snel gepiept. Diagonaal nog een strookje washi-tape, lintje + touwtje aan het label en klaar. 

Vanmiddag vanaf 16.00 uur mogen we naar het dorpshuis om de 80e verjaardag van buurman Ton te gaan vieren. Ik ga zo een verjaardagspakketje samenstellen én een kaartje maken. Dat laatste had ik eigenlijk gisteravond willen doen, maar toen kwamen deze kaartjes tussendoor, heb je weleens ;)

Challenges;

Freshly Made Sketches - FMS657



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien