maandag 21 oktober 2024

Reminder Zwart/wit + 1 andere kleur op het 4 Season blog.

Nog t/m vrijdag 1 november kun je meedoen met de lopende uitdaging op het 4 Season challenge blog. We vragen om creaties in zwart/wit met 1 andere kleur. 


Ik maakte 2 kaartjes met zwart/wit papier en plaatjes uit oudere Craft Sensations blokken en in een ander blok vond ik weer wat roze designpapiertjes. De tekstjes zijn van Nobody-Else.

Rolf en ik gaan vanmiddag richting Zuid-Limburg om daar de herfstvakantie door te brengen. Maar vanochtend hebben we eerst de uitvaart van een lieve vrouw.

Challenge;

Freshly Made Sketches - FMS658




1 opmerking:

  1. Oh ja, dàt was de challenge, ik was het alweer vergeten.
    Mooi, jouw voorbeelden, wat past dat toch altijd goed bij elkaar, roze bij zwart en wit.
    Hele fijne vakantie, lekker hoor, er even tussenuit.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien