donderdag 17 oktober 2024

52 Weeks to Christmas, #42, 2024: Kerstbomen in de lift

Week 42 en weer donderdag, dus tijd voor een kerstkaartje. Ik wilde nog graag meedoen met de Lift Challenge, maar ook al iets anders in gedachten om morgen, de laatste dag van de uitdaging, te posten op mijn blog, dus bedacht ik dat het een kerstkaartje moest worden voor de Lift Challenge. Ik zag daar veel bloemen voorbij komen en daar ben ik dol op, maar wilde toch iets anders.
Het werden kerstboompjes op een rij, zoals je ziet. Gedeeltelijk met wit embossingpoeder en 4 uit vrolijk gekleurd papier (2 zelf geknipt, 2 gestanst) Het embossen vind ik best spannend en het lukt me nooit om het helemaal 'strak' te krijgen. Ondanks dat ik het papier eerst met talkpoeder bewerk, komen er toch wat witte spikkels naast de stempels. Maar ik ben niet geheel ontevreden, vind het wel een geslaagde slimline geworden.

Doe je mee met onze wekelijkse uitdaging? Link dan je kaartje vandaag bij het weekbericht op het blog. Meedoen met deze maandchallenge kan nog tot 27 oktober, klik op het logo rechtsboven op het 52 Weeks to Christmas blog en daar vind je alle info.

De Kom, proef en beleef was erg geslaagd gisteren. Leuke kinderen uit groep 7 en 8 kwamen voor 3 lesjes, waaronder bloemstukje maken. Ze waren allemaal enthousiast, ook over de andere lesjes, dus hopelijk levert het weer genoeg nieuwe leerlingen op voor volgend jaar.

Challenge;

Lift Challenge - Gebruik een donkere achtergrond met daarop wit embossing en gekleurde diecuts



 

2 opmerkingen:

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien