zondag 13 oktober 2024

Reminder Hoofddeksels bij Knutsels en Kadootjes.

 

Nog t/m vrijdag 25 oktober kun je meedoen met de lopende challenge bij Knutsels en Kadootjes. Het thema is 'Hoofddeksels' en daarvoor koos ik dit leuke plaatje van de panda in de pompoen. Op zijn koppie een mooi, grote heksenhoed...

Kijken jullie naar de reminderkaartjes van mijn DT-maatjes op het KenK-blog? Wellicht doe je nog inspiratie op om (nog een keer) mee te doen. Je mag 2 creaties inzenden.

Gisteren hadden we een gezellig feestje van onze buurman en daarna ben ik nog naar Xinix geweest van om het optreden van This is P!NK (P!NK trubute band) te gaan genieten. Rolf bleef lekker thuis, die had gisteren een flinke ronde op de Veluwe gefietst met aansluitend het feestje, dus die dook op de bank met Suus en Briep.

Vanmiddag gaan we naar De Effenaar in Eindhoven voor de aftrap van Alpe d'HuZes 2025. Pater Moeskroen zorgt voor een muzikale middag en er zijn gastoptredens van Leo Alkemade en cabaretier Rayan Panday.

Challenge;
Creative Sketchy Girls - Challenge 95


2 opmerkingen:

  1. Wat een gezelligheid op je kaart.
    Mooie kleuren combinatie is dit.
    Ik hoop vandaag wat kaartjes te kunnen maken en wil dan zeker meedoen met deze challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. das een toffe kaart. Zo mooi. Leuk dat je meedoet met onze challenge bij Creative sketchy girls
    Wonderful creation
    Creatieve Groetjes Claudia

    Mijn FB pagina: Claudia's Kaartjes and more
    Blog:Claudia's Kaartjes
    Challenge blogs:
    Girlz Creative Christmas 
    Girlz makes Guyz Cards
    Girlz creative crafts
    Creative sketchy girls
    Girlz Rebel Challenge
    Girlz Creative Fun Art of Scrap

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien