dinsdag 8 oktober 2024

Jarige mentorleerling.

Hieperdepiep hoera voor Charise. De eerste jarige in de mentorklas dit schooljaar. Ik maakte dit wiebelkaartje met haar favoriete soulmate: haar paard Abel. Persoonlijker kan bijna niet met haar naam en leeftijd erbij. De ballonnen mochten niet ontbreken, die doe ik altijd bij in het zakje als ik de kaart geef in de klas. De foto nam ik in de (kerst) etalage in het bloemschiklokaal, vandaar de bling-bling op de achtergrond. 

Fijne dag!


Challenges;

Alphabeth challenges - N = for Numbers

Cupcake Inspirations - #603

3 opmerkingen:

  1. oh, wat een mooie, leuke kleurencombo, geslaagd kaartje alweer
    zal ze vast blij mee zijn
    grtjs, martina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk, zo persoonlijk.
    De kleuren combinatie is mooi vind ik, dat oranje is prefect voor de Herfst.
    Leuk om in het zakje waar de kaart in zit nog wat ballonnen te doen, nog feestelijker.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Colien,
    Wat een super leuke wiebelkaart, mooie kleurencombo ook maar ik zie dat je deze in een opdracht hebt gebruikt. Super leuke persoonlijke kaart werd het!
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien