zaterdag 26 oktober 2024

Jaarboekje Knutsels en Kadootjes #3.

Vandaag laat ik de pagina van december 2022 uit het jaarboekje van Knutsels en Kadootjes zien. Monique stuurde de volgende prompts:

December.


1. Gebruik ijsblauw op je kaart
2. Gebruik 4 verschillende stempels
3. Plak een tekststempel verhoogd op
4. Gebruik een cirkel en een vierkant
5. Een vrijkaart. Je mag er zelf nog iets bij verzinnen.

Ook deze keer gebruikte ik ze alle 5. Als vrijkaart plakte ik de zilveren ijskristal rond het rendier. Binnenkort komt de pagina van januari 2023, maar morgen eerst de nieuwe challenge die bij Knutsels en Kadootjes van start gaat....

Wij gaan straks weer richting huis na 5 heerlijke dagen in Zuid-Limburg. Wat hebben we geboft met het weer en dit weekend kunnen we daar ook nog van genieten. Vanavond mogn we sushi gaan eten bij mijn zusje en daarna gaan we naar een bluesfeestje....



1 opmerking:

  1. Wat is dat eigenlijk leuk cirkels en 4kantjes gecombineerd.
    Wat een blije, leuke pagina.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien