woensdag 2 oktober 2024

Gastdesigner bij Sweet Sketch Wednesday.

 

In mei was ik winnaar bij Sweet Sketch Wednesday en daarom mag ik deze maand gastdesigner zijn. Vandaag met de ene sketch en de 16e met de tweede. Bovenstaand kaartje maakte ik een paar weken geleden en mailde een foto aan Anne, zodat het nu ook te zien is op de site van Sweet Sketch Wednesday. Hieronder zie je sketch #287 waarop mijn kaartje is gebaseerd.

Op het kaartje gebruikte ik de nieuwe boom-mal van Marianne design, waar ook de eekhoorntjes (ze zijn in het echt minder donker) bij zitten. Ook de papiertjes en de paddenstoel-malletjes zijn van hetzelfde merk.
Kijk voor de andere sketch op het blog van Sweet Sketch Wednesday en doe mee, dat kan de hele maand oktober.
Challenge;

Kaartjes Inspiratie Challenge - Dieren op je kaart


2 opmerkingen:

  1. Dat heb je leuk gemaakt, dat tafereeltje op je kaart zelf gemaakt.
    De paddenstoelen maken het een Herfst kaart (de diertjes trouwens ook)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Colien,
    Leuke herfstkaart werd het!
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien