zondag 6 oktober 2024

Halloween schuifkaart.

 

Zoals ik gisteren vertelde, wilde Els graag eens een schuifkaart maken. Daarvoor zocht ik deze DIY van Marleen op en werd het duidelijk én makkelijk. Els maakte een kerstversie voor de challenge op het 52 Weeks to Christmas blog en ik maakte deze vrolijke Halloween-versie.
Eerst zie je alleen een strikje boven de kookpot uitkomen, maar als je aan het labeltje trekt, komt het vrolijke spookje tevoorschijn. Alle materialen zijn van Little Miss Evie, ik nam ze vorig jaar over van Margriet.
Vandaag wil ik ook nog even aan de knutsel, want morgen gaat de nieuwe challenge op het 4 Season blog van start. Nieuwsgierig? Kom dan morgen terug ;) Voor de uitslag van de Bingo kun je vandaag al een kijkje nemen op het blog.

Fijne zondag, geniet nog even van het mooie (droge) weer!

Challenges;

Double D challenge - To spook or not


If you give a crafter a cookie - october challenge  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien