vrijdag 4 oktober 2024

Herfstgroetjes.

Al een tijdje lag  het plaatje van de gnome klaar om op een kaartje naar aanleiding van de sketch bij De Egel challenge geplakt te worden. Woensdag lukte het me om ermee aan de slag te gaan, nog net op tijd om mee te doen, want vandaag loopt de uitdaging af. 

Vandaag is het dierendag, Suus en Briep hebben een nieuwe knuffel gekregen. Niet vandaag, maar meteen toen ik ze 2 weken geleden kocht. Ze hebben er letterlijk een neus voor, dus hadden het al geroken dat ze in de tas zaten. Tja, waarom wachten tot 4 oktober met geven, ze zijn er blij mee! Briepie sjouwt altijd met knuffels, heeft ook echt een paar favorieten. Suus heeft er niet zoveel mee, maar nu heeft ze een koe en die vindt ze erg tof....

Challenge;

De Egel - Sketch + herfst


 

5 opmerkingen:

  1. Hey Colien,
    Wat een mooie herfstige kaart maakte je met het plaatje. Leuke challenge ook bij de Egel.
    Ach wat schattig dat ze het direct door hadden dat er een knuffel voor ze was. Nja, hebben ze in ieder geval plezier ervan.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi hoor.
    Ik hou van Herfst kaartjes, maar volgens mij heb ik dat al eerder gezegd?!
    Leuk met de Gnoom erop, ook daar hou ik van.
    Haha, lief hè, die honden🥰, ik zie het voor mij

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie herfstkaart en mooie papiertjes.
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een gezellige herfstkaart Colien!!!
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien