vrijdag 11 oktober 2024

Joanne & Marcel in Londen.

Gisteren was de trouwdag van mijn oudste zusje Joanne & haar Marcel. Ze waren een paar dagen naar Londen, waar Joanne Marcel verraste met een bezoek aan de Michael Jackson musical waar ze erg van hebben genoten. 
Ik was aan de beurt om een klein cadeautje af te geven namens de familie. Daar maakte ik dit labelkaartje bij, met daarop de skyline van Londen en het silhouette van MJ, beiden gevonden op internet en geprint. Verder Distress-inkt, stempeltjes, washi-tape en plakparels gebruikt.

Challenge;

Dutch Card Lovers - #390 Kies een land/stad en maak een kaart met dat land/die stad als uitgangspunt! 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien