maandag 28 oktober 2024

Jaarboekje Knutsels en Kadootjes #4.

Vandaag laat ik zien wat ik heb gemaakt in het jaarboekje op de pagina van januari 2023. De prompts die we doorkregen van Monique waren de volgende:


Januari:
1. Gebruik een draadje

2. Maak gebruik van tenminste 3 kleuren uit de regenboog.

3. Heat emboss een tekststempel
4. Verwerk een vlinder op de kaart
5. Gebruik eigengemaakte enameldots

Je ziet dat ik er 4 van de 5 heb ingezet, de tekststempel is wel gebruikt, maar niet met heatembossing. Vind het wel een geslaagde pagina geworden.

De herfstvakantie zit er weer op en ik start maar meteen weer met een volle dag. Vanaf vandaag zijn de telefoontassen in de lokalen niet meer nodig, want het motto is: Telefoon thuis of in de kluis... Dat zal wennen zijn! We hadden gehoopt dat deze regel meteen aan het begin van het schooljaar in zou gaan, maar de afdelingsleiders bedachten dat het beleid na de herfstvakantie ingezet zou worden. Leerlingen en ouders zijn geïnformeerd, nu is het afwachten of het gaat werken. Fijne dag!



4 opmerkingen:

  1. Een leuke pagina met mooie kleurencombi.
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie combinatie van kleuren ! Normaal houd ik niet zo van het gebruik van draadjes maar zoals jij het hebt toegepast lijken het net de vleugelbewegingen en dat past er goed bij.
    Ik ben benieuwd hoe het met de nieuwe telefoonregels gaat, succes!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah wat een mooie pagina is het geworden! Leuk met de draadjes zo.
    Een week is ook zo weer voorbij! Gelukkig heb je weer een leuk weekend om naar uit te kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het een hele mooie pagina geworden, ik hou wel van draadjes verwerken op kaarten, ik kijk altijd met studie hoe iedereen dat dan doet. Als ik het zelf doe vind ik het resultaat nooit wat ik voor ogen had. Maar dat zal de zelfkritiek wel zijn.
    Fijne avond en groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien