vrijdag 25 oktober 2024

Jaarboekje Knutsels en Kadootjes #2.

Toen we begin november 2022 de omslag van DIT jaarboekje hadden gemaakt tijdens het Knutsels en Kadootjes DT-weekend was het de bedoeling om de 12 bladzijden binnenin te gaan bewerken. Monique stuurde ons elke maand 5 prompts en daarvan moesten we er minimaal 3 gebruiken. In de eerste maand gebruikte ik ze allemaal.

November.

1.    gebruik zelf gemaakte enameldots

2.    een gestempelde tekst

3.    kleuren groen/ oranje

4.    gebruik een stencil/mask

5.       er moet een boom/tak op je kaart staan.


De afgelopen dagen heb ik weinig gefröbeld, wel veel buiten geweest en  genoten van het heerlijke weer. Bij ons Stoomzicht-appartement hebben we zowel voor als achter een terrasje. 's Morgens is het achter heerlijk en 's middags aan de voorkant. Daar heb ik wel verschillende A6-papiertjes geschilderd met aquarelverf. Was ik al heel lang van plan en nu heb ik een stapeltje klaar. Ze worden binnenkort verwerkt tot kaartjes en komen dan langzaamaan wel voorbij. Misschien wel sneller dan je denkt ;)



2 opmerkingen:

  1. Heel mooie pagina met de herfst kleuren! En jij bent lekker bezig geweest! Wat ben een wat een leukerds. Ben benieuwd hoe je ze gaat verwerken

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi !!
    Benieuwd naar de verwerking !!!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien