zaterdag 5 oktober 2024

Leuke post.

Vorige week donderdag gingen Nelly en ik een avondje fröbelen bij Daan. Die had postzegelkaartjes voorbereid waar we mee aan de slag gingen. Er lagen verschillende vormpjes en maten postzegels gestanst en ook had Daan al afdrukjes van Create a Smile klaar liggen.
Met diverse achtergrondstempels en tekstjes van Carlijn Design maakte ik die avond deze 2 kaartjes. Tussendoor hebben we gezellig gekletst en was het weer een gezellig avondje.

Vanmiddag ga ik naar Breda voor een fröbeldate met Els. We hebben een missie vandaag: ze wil graag een schuifkaart maken, maar kwam er nog niet helemaal uit hoe dat moet. Ik heb er eentje voorbereid in kerstsfeer, die ze je komende donderdag. Fijn weekend!



1 opmerking:

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien