dinsdag 15 oktober 2024

Nog een keer gastdesigner.


Vandaag laat ik nog een kaartje zien wat ik maakte als gastdesigner bij Sweet Sketch Wednesday Ook weer een herfstkaart, net als DEZE die ik begin van deze maand plaatste. Eline's eekhoorn is aan het verzamelen voor de komende winter.
Eigenlijk zou ik het kaartje morgen plaatsen, maar er liggen wat half afgemaakte kaartjes waar ik zo snel mogelijk voor  wil gaan zitten, zodat ze op tijd klaar zijn voor bepaalde challenges. Dus de komende dagen zie je ze voorbijkomen. Graag tot snel weer!


 

3 opmerkingen:

  1. proficiat ! een leuke herfstkaart heb je gemaakt
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze is ook leuk.
    Ik had de sketch nog niet gezien, best lastig vind ik, maar als ik jouw kaartje dan zo zie vind ik het heel mooi.
    Zo mooi, al die Herfst tinten

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gave uitwerking van deze schets !!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien