zondag 20 oktober 2024

James 18 jaar.

 
Vandaag is de verjaardag van James. Voorheen was dat Megan, maar sinds kort is ze verandert naar hij. Even wennen, want bijna 18 jaar hadden we het over ons nichtje, maar nu hebben we een neef . Voor zijn verjaardag maakte ik dit tasje om 2 kant en klare drankjes waar alleen nog ijsklontjes bij in de potjes gedaan hoeven worden.
Het tasje is gemaakt door 2 A4-tjes te snijden en rillen en daarna het handvat eruit gestanst. Op de voorkant zijn naam en leeftijd en de grote pompoenen (Collectables van Marianne Design). Tot slot wat lintjes en een touwtje bij de klip bovenaan.

Inmiddels hebben we het verjaardagsfeestje achter de rug en zijn we goed uitgewaaid na onze fietsrit. Heen ging nog wel met wind mee, maar terug was flink tegen de wind in trappen. Het eten is bijna klaar en dan gaan we een relaxte zondagavond tegemoet. Morgen ben ik er weer, dan laat ik de reminder voor de challenge op het  Season blog zien. 

Challenge;

Color Throwdown - ctd#815



1 opmerking:

  1. Dat kan ik me wel voorstellen dat dat even wennen is. Moedige stap voor hem!
    Je hebt een heel leuke verpakking gemaakt! Dat zal in de smaak gevallen zijn!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien