woensdag 5 augustus 2020

2 x Veel liefs.


De oudste broer van mijn moeder, ome Jan, woont al 40 jaar in Duitsland. Hij ontmoette zijn vrouw, tante Waltraud uit Hamburg, lang geleden op vakantie en sindsdien zijn ze een paar. Hij is inmiddels 81 en momenteel gaat het niet goed met zijn gezondheid. Daarom is hij vorige week verhuisd naar een Seniorenzentrum voor verpleging.
Tante Waltraud woont nog thuis, dus ook voor haar een kaartje. Met een bloemetje om haar een beetje op te fleuren.
Mijn berichtje is wat laat vandaag. Gisteren zaten we heerlijk in de achtertuin, genieten van de kalme zomeravond. Ik dacht vanmorgen wel wat tijd te hebben om een berichtje te plaatsen, maar om 7.30 uur werd er weer gewerkt in de badkamer en een uurtje later was 'ons pa' hier om de waterleiding en afvoer te maken voor de wasmachine. Die verhuisd van zolder naar de garage.... Hopelijk kom ik wel toe aan het maken van kerstkaartjes, die wil ik morgen natuurlijk wel plaatsen. Je kunt nog t/m morgenavond meedoen met een 'bevroren kerstkaartje' op het 52 Weeks to Christmas-blog...
Challenges;
Sunday Stamps - SSC236 (upper card)
Sketch 'N Scrap - Card sketch #175 (second card)

9 opmerkingen:

  1. Really wonderful cards! Thanks so much for joining us at Sketch N Scrap! Deanna :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lief dat je voor heb een kaartje maakte. Hopelijk vind je nog wat tijd. Ik ga morgen nog eens meedoen, ik had nog iets liggen wat denk ik wel past in de opdracht. X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oo, love that vintage car, Colien - what a great guy card! Perfect layering details! Thanks so much for playing at Sunday Stamps!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. That vintage car is so fabulous and looks wonderful with the wood and dot background layers! Thanks for sharing with us at Sunday Stamps!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaarten beiden! Heel verschillend, maar allebei erg mooi! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is lief zeg, voor allebei een kaart! Maar ook wel het minste wat je kunt doen, denk ik zeker op zo'n afstand. Altijd triest als je na zo lange tijd onvrijwillig uit elkaar moet! Bah, zou toch anders moeten kunnen...
    maar je kaarten zijn heel mooie en echt toegespitst op de persoon. Hou ik van!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super cute cards! Great take on the sketch too! Thanks for playing along @ Sketch N Scrap this month!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beautiful cards! Love the flower on the second one! Thanks for joining us at Sketch N Scrap!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Both of your cards are fantastic! I really love the colors and the flower that you used on the second one. Thanks so much for sharing with us at Sketch N Scrap!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien