zondag 30 augustus 2020

Cijfers bij Knutsels en Kadootjes.

Na onze fruit-tastische vorige challenge gaat vandaag een nieuwe uitdaging van start op het Knutsels en Kadootjes blog.We willen de komende 4 weken graag cijfers op jullie kaartjes zien. Voor mijn voorbeeldkaartje koos ik voor papiertjesvan Marianne Design by Marleen.


En de kaart was voor mijn vader, hij was gisteren jarig. Hij zette em op de kast en ik plaagde mijn neefje Mels door te zeggen dat opa de kaart ondersteboven had neergezet ;)

Voor vandaag weer een jarige in de familie: Rosey is 12 jaar! En we hebben weer een heel mooi babymeisje in de familie erbij, dus er kan weer volop gefröbeld worden... Gisteren heerlijk gekliederd samen met Els met verf, inktjes en de Gelliplate. De resultaten daarvan zie je ook snel. Nog genoeg om te laten zien :) Nemen jullie nu eerst even een kijkje op het K&K-blog? Daar zie je mooie kaartjes met cijfers van mijn DT-maatjes  en daar is ook de uitslag van de vorige challenge te vinden.


Challenge;

Try Stampin'On Tuesday - TSOT472

12 opmerkingen:

  1. Leuk deze stoere kaart. Je papa is best nog jong! Hij werd jong papa.
    Lieve groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie leeftijd, ik zie dat soort dingen ook altijd (leeftijd omdraaien en dan blijft het gelijk, of een geboorte datum die als som kan (onze dochter is 09-03-06 geboren, 9 min 3 is 6), of een telefoon nummer of pincode die makkelijk is omdat ik er "iets" in zie) Ik heb zeker wat met cijfers.
    Daarom leuk..... Ik ga gauw meedoen met deze challenge!!
    Stoere kaart maakte jij, de papiertjes zijn zo mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog gefeliciteerd met je vader! Mooie stoere kaart, een echte mannenkaart. Mooie papiertjes en combinaties van dessins.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Supergave kaart, zo stoer en mooi! Nog van harte met je vader!

    Ja, Alstroemeria is ook een van mijn favorieten, ze blijven ook zo lang mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een leuke kaart voor je vader alsnog gefeliciteerd . Met de nieuwe uitdaging kunnen we vast wel overweg , iedereen maakt wel een kaart met een cijfer dus denk dat er veel mensen hier aan meedoen.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gaaf kaartje heb je voor je vader gemaakt Colien....nog gefeliciteerd met zijn verjaardag.
    Groetjes....ik ga zeker meedoen....leuke challenge!
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beautiful, Colien - love these papers and colors together, so woodsy and robust! Thanks so much for playing at TSOT!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke stoere kaart voor je vader Colien, ik ben heel benieuwd naar je gelliplate printjes, fijne avond, groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig stoer kaartje Colien.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja... hihihi... had Mels het snel door? Je kaart is echt supergaaf! Ik herkende de sketch meteen! Mooi papier heb je gekozen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Great masculine birthday card, Colien! I hope he had a wonderful day! Your choice of colors and patterns for his birthday card are perfect. Thank you for sharing with us at Try Stampin' on Tuesday!!! -Donna

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke kaart voor je vader zijn verjaardag mooi passend bij de challenge van K&K.
    Dankjewel voor je lieve reactie op m’n blogje Colien.
    Lieve groetjes, Wilma Xx

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien