zaterdag 1 augustus 2020

Fijne vakantie.

Gisteren gingen mijn zus, zwager en nichtjes op vakantie. Niet naar Spanje, wat eigenlijk de bedoeling was, maar naar een mooie camping in Nederland. Voor Rosey maakte ik dit kaartje, dat voor Indy zie je maandag. Voor beiden deed ik er ook een zomers cadeautje bij.  
Onze vakantie duurt nog een paar dagen en we genieten volop. Ik heb al heel wat kilometers gemaakt met mijn nieuwe fiets. Ook voor de honden is het hier heerlijk, we wandelen tussen de bomen en langs de weilanden, zo fijn.
Challenge;
Hobby Vision - Zomer

5 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje Colien! Wat een lief en leuk kadootje heb je voor je nichtjes gemaakt! Dat wordt vast ook genieten in Nederland. Geniet nog van jullie vakantie! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gezellig kaartje Colien, lekker zomers en zeker met zo’n passend cadeautje erbij.
    Heerlijk dat jullie zo genieten. Fijn weekend xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk! Toffe kadootjes. Ze boffen met zo'n tante! X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart en een lieve pakketjes! Voor iedereen is het anders, de vakantie. Voor kinderen/jongeren toch een teleurstelling, maar gelukkig zijn ze ook heel felxibel...
    Je was bij Haarle zag ik...Ook nog langs Hellendoorn gefietst?

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien