dinsdag 25 augustus 2020

40 Jaar getrouwd.

 

Gisteren startten we het schooljaar weer op met de collega's. Erg leuk om (bijna) iedereen weer te zien, want voor de zomervakantie was er telkens maar een klein groepje aanwezig. Toen mochten nog niet alle leerlingen tegelijk naar school en werd er nog heel veel online les gegeven. Daardoor heb ik sommige collega's 4 tot 5 maanden niet gezien. Gezellig om, natuurlijk op afstand, weer wat te kunnen bijkletsen. Natuurlijk hebben we ook gewerkt én gaf ik dit kaartje aan Willy, een schat van een collega, die anderhalve week geleden 40 jaar getrouwd was. In verband met gezondheidsproblemen woont haar man niet thuis, maar hebben ze de dag wel samen feestelijk doorgebracht, heel fijn!

Straks ga ik mijn nieuwe mentorklasje weer zien. In juni heb ik in 45 minuten kennis gemaakt met de leerlingen, nu zie ik ze van 8.30 - 14.10 uur en hoop ik ze wat beter te leren kennen. Ik heb er zin in!
Challenge;

11 opmerkingen:

  1. Leuke romantische kaart! Toffe schets. Goede keuze van papier.
    Ze boffen maar met zo'n enthousiaste leerkracht! X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig, romantisch kaartje! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een leuk kaartje heb je gemaakt, mooi
    grtjs, martina
    hier beginnen we morgen aan de voorbereidingen op school,
    ben benieuwd wat ze weer uit hun hoed gaan toveren in de loop van het schooljaar....
    blijft spannend
    succes verder

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De kop is er weer af! Mooi kaartje voor je collega.
    Succes met je nieuwe mentorklasje, komt vast weer dik in orde dit jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is een prachtig felicitatie kaartje voor je collega Colien. De jongste is vandaag ook weer naar school gegaan en heeft ook kennis gemaakt met zijn mentoren, normaal gesproken hebben ze leerjaar 1 en 2 dezelfde mentoren maar de mentoren van vorig jaar zijn beide een andere uitdaging in de bovenbouw aangegaan!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi en lief kaartje voor je colega en wat lijkt me dat naar dat je niet meer bij elkaar kunt wonen..
    En... was het leuk met je nieuwe mentorleerlingen? Kan me zo voorstellen dat je er zin had. Het zal toch wel weer een bijzonder jaar worden denk ik...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi kaartje voor je collega.
    Hoop dat het weer leuk was met je nieuwe mentorleerlingen.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hopelijk is je eerste echte live-schooldag goed verlopen.
    Prachtige kaart voor de huwelijksverjaardag van je collega!
    Groetjes
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. What a lovely card and a thoughtful way to honor your friend! Praying that your new school year goes well! Thanks for sharing this with us at the Players and using my sketch this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Great card, love the gold touches. Thanks for playing with us at The Paper Players!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Such a beautiful card! I love the soft colors. Thanks so much for joining us over at The Paper Players!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien