vrijdag 7 augustus 2020

Birthday fishes.

Hieperdepiep hoera voor Chanthal, zij is vandaag jarig. Dit kaartje ging richting Waalwijk om haar te feliciteren. Ook Mike wordt vandaag weer een jaartje ouder, zijn kaartje zag je HIER (tweede kaartje) al.
Ik ga zo zelf ook richting Waalwijk, ik heb een afspraak bij Bandenland. Mijn auto heeft nieuwe banden nodig. Rolf heeft afgelopen maandag nieuwe velgen voor zijn auto gekocht en de vorige daar gelaten. Die velgen krijg ik nu, de nieuwe banden moet ik betalen ;) 
Challenge;

7 opmerkingen:

  1. Grappige kaart. Vandaag bij jou in de sidebar ook alleen een tekst en geen foto ☹️. Ik denk dat blogger nog vanalles moet verbeteren, want bij mijn instellingen staat het wel juist aangeduid. Morgen foto's van de badkamer? Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Colien! Heerlijk, ik vind hem geweldig! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. A beautiful happy card Colien, thankyou for sharing it with us at Sweet Sketch Wednesday 2.
    Anne SSW2-DT

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het altijd lastig om iets scheef op mijn kaart te plakken maar als ik dit zie vind ik het toch wel weer een heel speels effect hebben. Het past leuk bij dit grappige visje! Mooi kaartje. En veel plezier met lekker toeren op je nieuwe bandjes..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een grappig kaartje is dit geworden, leuk gemaakt Colien!

    groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. This is a very cute card Colien, I love the colours you've used this is a perfect image for my sketch. This card really makes me smile. Great card and thanks so much for sharing your card with us over at Sweet Sketch Wednesday 2 and good luck.
    Hugs
    Kathie SSW2~DT

    BeantwoordenVerwijderen
  7. What fun creation and nice papers! Great job you've done, Colien

    Thanks for playing along with our Sweet Sketch Wednesday 2 and good luck!

    Hugs and please come back soon!
    Doris
    *GDT* Sweet Sketch Wednesday 2
    Kleido’s BastelStüble
    *Owner* Do-Al(l) Kreatives
    *List Manager* Challenges for Days

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien