zondag 2 augustus 2020

Fris en fruitig bij Knutsels en Kadootjes.

Na weer een groot aantal inzendingen bij onze vorige challenge gaat vandaag een nieuwe uitdaging van start op het Knutsels en Kadootjes blog.We willen de komende 4 weken graag 'Fris en fruitige' kaartjes zien. Voor mijn voorbeeldkaartje koos ik voor papiertjes van de Action en de peertjes met bijpassende tekst van Marianne Design by Marleen. Ik maakte het kaartje voor mijn jongste zusje en zij werkt in de zaak waar ik mijn nieuwe fiets kocht. Het is een megastore en erg druk, zeker in deze tijd. Zij zorgde ervoor dat mijn aankoop een 'spoedje' werd en de fiets binnen een uur rijklaar was en ik em dus dezelfde dag mee kon nemen, super! 
We zijn benieuwd naar jullie fruitige kaartjes, kom maar op!
Fijne zondag!
Challenge;

7 opmerkingen:

  1. En zo gaat dat...... Als je een "kruiwagen" hebt kan je die ook inzetten als het nodig is, zo was je fiets mooi snel klaar.
    Leuk om haar en kaart te sturen voor haar lieve actie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Faar heb je zusjes voor😉dat verdiend ook wel zo'n mooi kaartje. Jij veel fietsplezier maar dat is al gelukt zag ik van de week op FB.
    Fijne dag!❤

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tof kaartje Colien, fijn dat je zus je zo goed kon helpen. De klant is koning!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is zeker leuk van je zus, een toffe (vrouwelijke) peer. Leuke kaart heb je gemaakt ter inspiratie. En lekker gefietst?
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lief fris kaartje voor je zus. Lekker hoor een nieuwe fiets, geniet er van!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. So fun, Colien! I of course love those pears, but what awesome papers you have behind them, too! So bright and cheery! Thanks so much for playing at TSOT!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk om het verhaal achter de kaart te lezen. Ik vond de kaart al leuk, maar nu helemaal super!
    Ben je toevallig langs USVA gefietst? Op de grens van Hellendoorn en Haarle?

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien