donderdag 6 augustus 2020

52 Weeks to Christmas, week 32. Reminder bevroren kaart challenge.

Nog t/m vanavond 23.55 uur kun je meedoen met de uitdaging op het 
52 Weeks to Christmas. Jantine mocht het thema bepalen en zij koos voor 'bevroren' kerstkaartjes. Voor mijn reminderkaartjes gebruikte ik weer hetzelfde papier van Joy! als vorige week en het werden 2 CAS-kaartjes.
Ik maakte ze gisteravond, maar had nog geen tijd gehad om foto's te maken. Vanmorgen ging Rolf om 06.00 uur naar zijn werk en een kwartier later was ik al aan het poetsen in onze vernieuwde badkamer. Paar keer dweilen om 'de waas' van het voegen weg te krijgen, stof uit de kastjes en ze weer inruimen en daarna op pad voor nog wat nodige én decoratie spulletjes. Ik zal morgen foto's laten zien, ben er zó blij mee!
Doen jullie mee met onze challenge? Link dan je bevroren kaartje in het bericht van afgelopen vrijdag op het 52 Weeks to Christmas blog. Meedoen met de wekelijkse uitdaging kan natuurlijk ook. Dat kan door je kaartje in te zenden bij het bericht van vandaag.
Challenges;
Crafty Hazelnuts Christmas Challenge - Anything goes as long it's Christmas, 
Merry Little Monday Challenge - Anything goes

11 opmerkingen:

  1. Leuke kaartjes Colien, inderdaad niet te veel poes pas met dit weer...die van ons lag al weken klaar...jippie!!
    Je badkamer is een plaatje geworden...je eigen SPA!!!!

    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooie kaartjes! Ik doe niet veel deze dagen en mijn kaartjes zijn allemaal al voorgeprogrammeerd ivm eventuele vakantie. Dus ik maak me niet druk! Succes met de badkamer, heerlijk genieten! Groetjes marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is je gelukt! Wat zijn ze mooi geworden! Ik ben benieuwd naar je badkamer. Een koud badje zal wel deugd doen. Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuke kaartjes heb je gemaakt ! deze afkoeling kunnen we nu zeker en vast gebruiken,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kerstkaartje Colien! Ik zag hem niet staan tussen de andere kaartjes?
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaartjes zijn het! Niet te moeilijk, maar een prachtig resultaat.
    En ik ben heel benieuwd naar jullie nieuwe badkamer! De onze is nu 3 jaar oud en ik geniet er nog elke dag van!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kerstkaarten heb je gemaakt!
    Ik dacht dat ik vroeg was vanochtend met 6.45 uur maar jij was er dus nog eerder bij. Ben benieuwd naar de foto's van de nieuwe badkamer.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke bevroren kaartjes, zeker die blauwe vind ik gaaf 🤩

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha, ik had je al gemist tussen de kerstkaarten, Colien. Ik dacht: die is zo druk met vakantievieren (klussen...), die is het vergeten.
    Je kaartjes zijn weer plaatjes. Maar je geeft me te veel eer, Miranda heeft deze challenge bedacht, ik was in april al.
    Sterkte met poetsen en daarna: genieten!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaarten en zo heel verschillend door het gebruik van andere kleuren.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien