zaterdag 29 augustus 2020

Feestje, hoera.


Een nieuw schooljaar betekent ook een nieuw lijstje met verjaardagen van mijn mentorleerlingen. De eerste heeft zich al aangediend en ik ging aan de slag met een basis-vouwkaartje en papiertjes van de Ation.


De houten letters kreeg ik onlangs van mijn zus, nadat ik de foto had gemaakt, heb ik de klinkers nog even met een fineliner zwart gemaakt, paste beter (vind ik...)

Eline's nijlpaard mocht ook naar het feestje. Was lang geleden dat ik het malletje had gebruikt. Karin Joan's mal Feestje blijft ook een toppertje, zeker voor puber-kaarten. En ballonnen doen het altijd goed.

Straks komt Els hierheen, we hebben sinds lange tijd een knutseldate. Ik ga haar kennis laten maken met de Gelliplate. Eens kijken of ik het zelf nog weet en kan, haha. Andere keren dat ik ermee werkte, kreeg ik fijne uitleg van Mariken of Jolanda. We zullen zien en jullie ook, want ik zal de resultaten binnenkort met jullie delen. Fijne zaterdag!


Challenges;

Animal Friends Challenge - Nijlpaard

Color Throwdown  - ctd608


7 opmerkingen:

  1. Een leuke feestelijke kaart, in mooie kleuren.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk kaartje voor de eerste mentorleerling! Het nijlpaard heb ik ook een tijd niet gebruikt. Ik wil sowieso weer eens wat meer met de diertjes gaan doen.
    Leuk met de gelliplate!Ik ben benieuwd naar het resultaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dankbare "slachtoffers", de nieuwe mentor leerlingen.
    Lijkt mij heerlijk om voor je eigen klas te knutselen.
    Wat een leuk model.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heey Colien,

    dat is een heel gaaf verjaardagskaartje geworden met het nijlpaardje!!!

    Groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superkaart, leuk model, mooie kleuren en zo feestelijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Eine sehr schöne Karte. Toll gestaltet.
    Danke für deine Teilnahme bei den Animal Friends.
    LG Dreja

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien