zondag 16 augustus 2020

Reminder 'Fris en fruitig' bij Knutsels en Kadootjes.

Nog t/m vrijdag 28 augustus kun je meedoen met de 'Fris en fruitig' challenge bij Knutsels en Kadootjes. Vandaag laten we als designteam reminderkaartjes zien om jullie te inspireren. Voor mijn kaartje gebruikte ik de Fresh Fruit stempels van Stampin'Up met op de achtergrond de waterdruppels-stempel van CraftEmotions. Het tekstje is van Joy!


Ik had 1 perzik teveel (met oranje) gestempeld, die heb ik meteen maar opgeplakt op een label. Zonde als ie blijft liggen, toch?! Doen jullie (nog een keertje) mee met onze challenge? Kijk ook gerust eens op het blog voor de andere kaartjes.

Challenges;

CAS Colours & Sketches - #383

Color Throwdown - dtd606

5 opmerkingen:

  1. Zo ik heb even terug gelezen op je blog.
    Wat maakte je veel leuke kaartjes zeg. Zo knap zoals jij de sketches altijd verwerkt.
    De Vakantie pakketjes zijn erg leuk om mee te geven aan de kinderen, die zijn daar vast heel blij mee.
    Haha, het ijsjes verhaal is leuk, dat zal ze hun hele leven bij blijven, ook als ze straks groot zijn😉.
    Onze vakantie zit erop, Jade gaat weer naar school volgende week.
    Wat hebben we genoten, zeker van de laatste 2 weken.
    Jij mag nog even door, alhoewel ik lees dat je druk aan het werk bent in huis.... Ik ben héél nieuwsgierig naar de foto's van je badkamer en de garage!
    Blijf nog maar even in de vakantie bubbel zitten, niet té hard werken in huis, tot blogs!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi kaartje in deze zachte kleurtjes. Slim om van je laatste perzik nog even een labeltje te maken, al dacht ik in eerste instantie dat het een boekenlegger was. Zou natuurlijk ook kunnen voor iemand die ziek is... Je Woezel en Pip kaart in je vorig post is ook superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful card and great take on the sketch. Love the peaches and thanks so much for joining us this week at CC&S!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lovely card! I like these colors for the peach image! Thank you for playing along with us at CC&S!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien