woensdag 26 augustus 2020

Kleurenkaartenteam: Aubergine met donker zalmroze.

Augustus zit er bijna op en op deze laatste woensdag van de maand is het weer tijd voor het kleurenkaartenteam van Martina. GerJanne mocht deze keer de kleuren bepalen, rekening houdend met het aubergine van Nelleke van vorige maand. Ik maakte een simpel CAS-kaartje in deze kleuren. Ook deze keer komt het aubergine weer donker over op de foto, het tekstje lijkt zelfs zwart, maar is echt de juiste kleur, hoor! ;)

Ik ben wat later met mijn bericht, want ik was even naar school = werk, ondanks dat woensdag weer mijn niet-werkdag is dit schooljaar. Ik ben dit jaar stagebegeleider van vierdejaarsleerlingen, zij zijn vandaag voor het eerst op school en kregen uitleg over de stages. Dat wilde ik graag zelf doen, zodat ik ze ook individueel kon spreken. Een goeie opstart vind ik van belang, zowel voor hun als voor mij. Het was maar een uurtje en dan kon ik meteen wat materialen voor morgen en vrijdag in orde maken. Dat kwam er met de drukte rondom de introductie van de onderbouw gisteren niet van...

Ik ga even rondneuzen naar de andere creaties in deze kleurencombinatie, fijne dag!

Challenge;

CAS Colours & Sketches - #385

22 opmerkingen:

  1. mooie kaart in de kleuren van het KKT Colien!
    Ik hoop dat je niet te ver van school af woont, als je gewoon voor één lesuur er naartoe moet!
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi! Dat papier is een goede tip voor volgende keer.
    Een goede start is heel belangrijk maar met jou als juf, komt het helemaal goed! 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel mooi kaartje Colien en je kleuren zijn ook perfect. Ja soms is het een beetje zoeken om de juiste plaats te vinden met voldoende licht maar ook niet te veel. Maar je bent geslaagd hoor. Ik vind het Supermooi. fijne dag ennsucces op school.
    Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi kaartje Colien....de groetjes stans komt heel goed uit!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik snap helemaal dat je zo'n introductie zelf wilt doen, ook al is het op je vrije dag. Fijn dat je die mogelijkheid hebt.
    Je kaart is leuk met die cactusjes. Bij mij lijkt het donkerpaars ook wel zwart op de foto's...het is gewoon een lastig te fotograferen kleur, zeker met een lichtere kleur ernaast. Neemt niet weg dat je weer een toffe kaart hebt gemaakt voor het KKT.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart is het en weer zó gezellig gefotografeerd.
    Gelijk heb je, het 1e gewin is kattengespin 😊, véél succes!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart! Je bent het schooljaar dus alweer druk begonnen ;-) Maar geeft vast een goed gevoel, dat is ook wat waard!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een heel mooi kaartje! Dat heb je mooi gedaan met die cactussen erbij! Leuk hoor! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kaart !
    En succes met school!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hij is goed gelukt hoor en ik zie echt wel dat het aubergine is. Ik had er ook moeite mee om het juist op de foto te krijgen. Succes op school, ja een goede start is heel belangrijk heb je het hele jaar profijt van. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig kaartje en mooie kleuren!
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh wat een super mooi kaartje in deze kleurencombi!! Echt gaaf geworden.
    En ja denk ik heel belangrijk om je "eigen"leerlingen op zo'n eerst dag te zien. Voor beide kanten. De tijd die je er vandaag in gestoken hebt krijg je dubbel terug denk ik.
    Tot het volgende KKT!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooi dit kaartje voor deze kleurenuitdaging Colien...leuk die tekst erbij
    en ook jij heel erg bedankt voor de leuke kaart die wij hebben gekregen voor onze gouden bruiloft...Zo kan ik nog lang nagenieten....
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. geslaagde kaart in deze kleuren
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat leuk zo met de catussen. Past goed bij jou die plantjes.
    Zo herkenbaar om toch even naar school te gaan op je niet-werken dag. Ik heb dat altijd de eerste maandag na de vakantie. ook al werk ik niet op maandag, ik ben er wel altijd even. Al die koppies weer zien na de vakantie!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Vrolijk kaartje deze keer, en ook nog zalmkleurige pailletjes gevonden, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh ja, daar houd ik ook van! Een goed begin....
    heb je alleen maar profijt van.
    Je kaart is top! Ik zie goed dat het echt aubergine is. Een echte aubergine is soms ook bijna zwart, zo donkerpaars is het soms...
    Mooi de donkerzalmroze accenten. Wat komt er de volgende keer bij? Ben wel benieuwd. Donkergroen? Blauw... we gaan het zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hey Colien,

    Wat een leuke kaart-met-wimpels voor het KKT!
    Dat heb je mooi voor elkaar gekregen!
    Gek toch dat sommige kleuren niet goed op de foto willen hé, maar we hebben genoeg verbeelding om het juist in te schatten hoor!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  19. hoi colien,
    gisteren verliep onverwachts een beetje anders, daarom ben ik er pas vandaag... :0
    Een hele leuke kaart heb je gemaakt,tof, die cactusjes, heb ze deze vakantie ook even uit de verpakking gehaald...
    fijn dat je weer van de partij bent deze maand,
    nog een fijne dag,
    grtjs, martina
    succes met de opstart !

    BeantwoordenVerwijderen
  20. This is so pretty and I love it! Thanks so much for joining us this week at CC&S!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Love the color combination! Very pretty and thanks so much for playing along with us at the CC&S challenge blog!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien