maandag 17 augustus 2020

Reminder inspiratiefoto 'Volop zomer' op het 4 Season blog.

Nog t/m vrijdag 4 september kun je meedoen met onze foto-inspiratie-challenge op het 4 Season blog. 
Het thema is 'Volop zomer'. We hebben deze foto voor je:
We hebben al heel veel leuke inzendingen, maar er kunnen er best nog bij, hoor! ;) Mooi om te zien hoe ieder voor zich zich laat inspireren door deze tropische strandfoto.
Ik maakte 2 kaartjes met de flipflops en de zonnebril van Marianne Design. Ook de tropische bladeren zijn van het merk. 
De bril heeft spiegelende glazen en daardoor wat lastig te fotograferen. Maar wél fancy! ;)
Bovenaan beide kaartjes zitten magnetische bladwijzertjes voor in een boek of agenda. Ik kocht ze, samen met de bloemen-stickers, bij de Hema. 
De laatste officiële vakantieweek gaat in, dus ik ga zo mijn tas maar eens pakken boven. Vandaag langzaamaan het komende schooljaar opstarten. Ik moet voor de eerste periode nog een module met nieuwe lesstof schrijven, daar ga ik maar eens mee beginnen. Verder organiseer ik samen met collega Bart het introductieprogramma. Maar er is nog geen rooster en dat hebben we wel nodig... Eerst maar de dingen doen die al wel kunnen. Fijne nieuwe (werk)week, allemaal! En doe gerust (nog een keertje) mee met onze challenge....
Challenges;

 

9 opmerkingen:

  1. Mooi! Ik ga vandaag eens piepen bij de Hema. Hihi... Trouwens de inspiratie foto ben je vergeten te plakken. Ik doe vandaag mee met nummer 1. 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige zomerse kaarten! Heel mooi gedaan! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie zomerse kaarten.
    Leuke dingen op e zien.
    Bedankt voor je deelname aan onze challenge van Carlin's Kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Perfect summer card! Thank you for joining the Paper Craft Crew this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Terrific tropical colors and images! Thanks for playing along with us at FMS this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. What a great set of tropical cards! Love the bright colours and fun elements! Thanks for joining us this week at Freshly Made Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Such a fun tropical card! Glad you joined us at FMS!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beautiful summer scene! Thank you for playing with us on the Paper Craft Crew challenge this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. I love the bright colors and how you arranged the elements on the circular background. Makes me crave a tropical island! Thanks for joining the Paper Craft Crew challenge this week.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien