zaterdag 22 augustus 2020

Have a nice day.

Gisteren was Frank jarig en ik maakte dit kaartje voor hem. Alle materialen komen (uit een blok) van de Action. De tekst staat op vellum, ik heb er een houtnerf papiertje achter geniet. Lekker simpel...
Gisteren was Suus erg ziek (diarree en braken), dus naar de dierenarts. Waarschijnlijk toch van de warmte en/of overgekregen van ander(e) hond(en), lastig te achterhalen. Maar na een injectie met medicatie tegen misselijkheid en een half kuipje krachtvoer ging het gisteravond al een stuk beter. Gelukkig...
Gisteravond hadden Nelly en Daniëlle onze volgende fröbelavond. We zaten bij Nelly in de tuin, maar het werd al snel wat te donker, dus haalde Nelly een verlengsnoer en  schemerlamp tevoorschijn en zaten we nog tot 23.30 uur heerlijk buiten. We waren erg productief, ik heb maar liefst 5 (!)  kaartjes gemaakt. Je ziet ze binnenkort.
Challenge;
 

6 opmerkingen:

  1. Leuk al die verschillende disign papiertjes. En toch niet te druk.
    Ach, arme hond!!
    Goed om meteen naar de dierenarts te gaan, meestal knappen ze daar Heel snel van op!!
    Beterschap hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een toffe mannenkaart. De tekst op vellum doet het erg leuk.
    Bedankt voor het meedoen bij Tuesday Morning Sketches.
    xxx Margreet DT

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart is het met deze sketch! Ik had hem op mijn lijstje staan, maar niet gelukt. Wat naar voor Suus. hopelijk was het inderdaad de warmte, dan is het nu voorlopig weer helemaal over!
    Gezellig zeg, die knutseldate met schemerlamp en knap dat je 5 kaarten gemaakt hebt. EN dat bij geen daglicht!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke mannenkaart. Die knutseldate was geslaagd! X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. How fun I really love this card I especially like the little cork accent thanks so much for creating with us this week at Tuesday morning sketches!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Really fun card! Thank you for joining us at Tuesday Morning Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien