maandag 3 augustus 2020

Inspiratiefoto-challenge op het 4 Season blog.

Een nieuwe maand, een nieuwe uitdaging op het 4 Season Challenge blogIn juni hebben we een inspiratiefoto voor je met als thema; Volop zomer. Dit is de foto:
We zien dus graag een zomers kaartje, waarop iets van de foto is terug te vinden. Er is genoeg te zien op de foto, dus dat moet gaan lukken. Mijn voorbeeldkaartje is een soort kopie van de foto, zoals je hieronder kunt zien. Ik maakte het kaartje voor Indy, ik vond het wel passend voor een 15-jarige om haar een fijne vakantie te wensen.
Meedoen kan t/m vrijdag 4 september en je mag zo vaak meedoen als je zelf wil. Op het 4 Season blog zie je voorbeelden van Nelly en meerdere gastdesigners. Neem gerust een kijkje voor ideetjes. 
Challenge;
Alphabet Challenge - I is for Island fun, anything tropical.

8 opmerkingen:

  1. Een heerlijk zomers kaartje Colien, of jullie wisten dat de temperaturen gingen stijgen . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ziet er helemaal tropisch uit ! klaar voor komende week,
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf is jouw strand tafereel, die tas is ook leuk zeg! Mooie golven!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel gaaf kaartje Colien, wat een gezellig tafereel en de inspiratie foto biedt genoeg keuze!
    Ik ga voor de zonnebril!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig zomers kaartje Colien.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lovely scene Colien, great colours and vibe to it. Thank you for joining us at The Alphabet Challenge xx Lynda DT

    BeantwoordenVerwijderen
  7. A lovely tropical card, great interpretion. Thanks for sharing with us at Alphabet Challenges. I look forward to seeing you again. Caz. DT.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien