maandag 25 januari 2021

100 jaar.

Mijn zus(je) Joanne vroeg me of ik een kaartje wilde maken voor hun overbuurman. Hij wordt deze week 100, dus dat verdient wel een kaartje. Dat heeft de buurt ook voor hem bedacht: 1 buurvrouw verzamelt van alle omwonenden kaarten. Zij koopt ook een gezamenlijk cadeau: lekkere cognac, want daar houd de man van. Kan hij op zijn gemakje wat lekkers drinken en alle kaarten lezen. De jarige woont alleen, zorgt goed voor zichzelf en is behoorlijk fief.

Challenge;

Sketch Saturday - #644



8 opmerkingen:

  1. Hele stoere kaart.
    Knap hoor, dat hij op deze leeftijd nog zo goed voor zichzelf kan zorgen.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel gaaf gedaan wat een leeftijd he...Leuk dat de buurt het zo oppakt en iets leuks en lekkers regelt voor meneer.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart voor een 100-jarige. Dat zijn kaarten die je niet vaak maakt.
    Leuk initiatief van de buurt.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, dat is echt een krasse knar! En wat leuk die actie. Jouw kaart is in elk geval echt mannelijk en stoer, door je papierkeuze en kleuren...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart voor deze mooie leeftijd! Fijne actie ook. 100 is werkelijk een speciale leeftijd. X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, 100, mooi als je dat haalt en dan ik nog zo fief bent.
    Hij kan er niet omheen, jouw 100 valt echt goed op.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. What a wonderful thing for the neighborhood to celebrate! I love your card with great colors and all the layers. You rocked the sketch! Thank you for sharing your card and story with us at Sketch Saturday this week.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien