zaterdag 23 januari 2021

Slimline zwanger #2.

 

Woensdag liet ik jullie een slimline kaartje zien voor mijn collega die zwanger is. Vandaag eentje voor Anje, zij en Patrick maakten net na kerst bekend dat ze in blijde verwachting waren van een tweeling. Ik zeg 'waren', want inmiddels zijn de 2 meisjes geboren. Ik mag dus weer aan de slag met een nieuw kaartje of misschien wel twee! :)
Ook dit kaartje werd vergezeld van creaties van Anne-Co: er gingen 2 labeldoekjes van Stof with Love mee in de envelop. In dezelfde patroontjes gaan er binnenkort 2 slabbetjes richting de kersverse ouders, zo hebben ze een leuk setje voor beide baby's. 

Straks naar Nuenen om mijn nieuwe auto op te halen, yes!


Challenge:

Tuesday Morning Sketches - #589



8 opmerkingen:

  1. Net na de kerst bekend maken dat je een 2ling krijgt en nu al gebouwen, poeh...... zal best even schrikken geweest zijn!
    Leuk je auto, veilige kilometers en heel veel plezier ermee.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart weer voor deze aanstaande ouders.
    Veel plezier met je nieuwe auto.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaartje is heel mooi! veel plezier met je nieuwe auto.
    Fijn weekend,
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtig kaartje Colien. Alleen kan ik het niet helemaal volgen ze hebben nog niet zo lang geleden bekend gemaakt dat ze zwanger waren en de tweeling is er al!
    Veel fijne en veilige km gewenst met je nieuwe bolide.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie kaart heb je gemaakt voor de kersverse ouders.
    Hopelijk gaat alles goed met de tweeling, en met de papa en mama. Uit je verhaal te begrijpen hebben de meisjes zich al vroeg aangediend.
    Heel veel plezier met je nieuwe bolide. Dat er veel veilige kilometers op het tellertje mogen komen staan.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. What a sweet sweet card! So loving. Thank you for joining us at Tuesday Morning Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beautiful card! I love the 2 hearts inside!
    Thanks for playing along at Tuesday Morning Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien