vrijdag 1 januari 2021

Happy 2021.

Happy New Year, allemaal!! De allerbeste wensen voor een gezond en gelukkig nieuwjaar!! Op deze eerste dag van 2021 laat ik je 2 Nieuwjaarskaartjes zien. Ik verstuurde ze net na kerst naar een aantal collega's die nog geen kerstkaartje hadden gekregen.
De gnomes zijn van Bella Lulu, wat zijn ze grappig! En veel meer dan wat restjes papier en geprinte tekstjes heb je niet nodig. Oh ja, 3D-tape, want het gedeelte wat ik uitsneed met een stiksteekjes-mal van MFT zit verhoogd opgeplakt.

De jaarwisseling waren Rolf en ik samen thuis. Het was hier rustig in het dorp, de honden lagen lekker te snurken....

Ik wens jullie een leuke dag, ondanks dat er geen nieuwjaarsrecepties of grote familiebijeenkomsten zijn dit jaar. Hopelijk kun je degene die je dierbaar zijn toch op geplaste manier het beste wensen voor het komende jaar....


Challenges;

Crafty Hazelnuts Christmas Challenge - Anything goes as long it's Christmas, option: any New Years card.

Kaartjes Inspiratie Challenges - #148 Gnome

Freshly Made Sketches - FMS466



7 opmerkingen:

  1. Prachtige gnome kaart, Colien.
    Dank je wel voor je deelname aan KIC
    Groetjes Renate DT

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De beste wensen voor 2021!
    Mooie gnome-kaartjes heb je gemaakt. Doordat de gnomes al zo leuk zijn hoeft er verder weinig bij. Het stiksteekje maakt het helemaal af.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vrolijk begin van het nieuwe jaar Colien, leuke kaartjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hihihi... ze zijn allebei erg leuk! Dat uiltje op die muts is zo grappig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Both are such fun! Thank you for playing along with Freshly Made Sketches. Hope to see you again for our next sketch!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super-cute cards with adorable images! Thanks so much for joining us at Freshly Made Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien