maandag 11 januari 2021

Flap card voor Lieke.

Gisteren was Lieke jarig. Na de thee met taart bij Quint en een voordeur-bezoek bij Lion ging ik even ij haar langs om een tasje met wat kleine cadeautjes en een bloemetje af te geven. Natuurlijk kon een kaartje niet ontbreken. Ik zag laatst bij Martina een leuk modelletje met een linkje naar YouTube en dat kaartje heb ik gemaakt. 

Het is een zogenaamde pop up flap card en via het filmpje was het goed te doen om het kaartje te maken. De achtergrondpapiertjes zijn van Lawn Fawn, de afbeeldingen van Studio Light.
Ook op de achterkant nog een plaatje en het kaartje is af. Hoe het precies werkt zie je in onderstaand filmpje:

Week 2 van de online lessen staat voor de deur, gelukkig ook een dagje fysiek weer voor de klas. Maar eerst vandaag zien door te komen, want na de online lessen staan de online leerlingbesprekingen op het programma. Veel schermtijd dus.... hopelijk daarna nog tijd voor een wandeling met Suus en Briep. Fijne nieuwe (werk)week, allemaal!



 

9 opmerkingen:

  1. Wat een mooi kaartje is dit geworden, leuk modelletje! Succes met alle online lessen, daarna hopelijk even lekker in naar buiten met Suus en Briep!

    Liefs, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig dit kaartje Colien , zo een gaaf modelletje en weer super in deze kleurencombi
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit model zie ik steeds vaker.
    Grappig hoe het werk in Bloggersland, iemand begint met een kaart en een linkje en hup, iedereen gaat ermee aan de slag😉
    Ik hou wel van dit soort modellen, iets "verrassends".
    Je gebruikte mooi papier.
    Succes deze week. Ik heb het weekend gewerkt waardoor ik nu totaal de dagen kwijt ben! Ik lees hier nieuwe week, maar mijn gevoel zegt weekend😅

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart, lijkt me niet gemakkelijk om te maken maar het resultaat mag er echt wel zijn. Knap gedaan.
    Groetjes,
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super gaaf !!!
    Werk ze !!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart en een leuk model. Ik ben er toevallig ook mee bezig. Het is wel een kwestie van goed lezen in mijn geval want de eerste poging mislukte.
    Hier pas donderdag weer online lesgeven.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super leuke kaart!! Mooi model ook, ik ga hem onthouden voor mijn moeder haar verjaardag! Succes met online lesgeven, je hebt er niet het makkelijkste vak voor....

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi kaartje, zeg het met bloemen en dan ook nog in een leuk model!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien