dinsdag 26 januari 2021

Big 50.

Gisteren 100, vandaag de helft ;) Maar ook een mooie leeftijd en zeker een kaartje waard! Daarom dit kaartje voor Corstian. Je kunt het lezen als 'the big 50', maar voor ons is Corstian 'D'n Big', wij noemen hem nooit anders, vandaar....

Ook hier, net als gisteren, weer papiertjes van Joy! gebruikt, dit keer gecombineerd met glimmend karton. Geeft wel een feestelijk tintje. 
Vandaag weer een dagje naar school = werk. Eerst vanuit daar de online lessen verzorgen en 2 van mijn mentorleerlingen opvangen en begeleiden. Daarna de doe-het-zelf-pakketjes maken voor de geïnteresseerde groep 8-ers. Lang dagje, maar wel zin in: even weg van huis...
Challenge;


14 opmerkingen:

  1. Deze is ook al zo leuk! En inderdaad met het glimmende papier extra feestelijk.
    Succes met je dag x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is ook een heel leuk kaartje geworden, leuk met dat glimmende papier erbij! Succes vandaag!

    Liefs, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is grappig, zetje soort kaartje, maar nu met 50 erop.
    Mooi papier ook weer

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel leuk kaartje voor de 50 jarige.
    Hier zijn de mannen het online onderwijs ook moe, gelukkig mag de jongste Sem voor zijn praktijklessen wel naar school.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaaf, een mooie stoere mannenkaart! Dat glanzende vind ik ook heel mooi.
    Raar hè, dit schooljaar? Zowel voorde leerlingen als de leerkrachten als de ouders. Zou het na de zomer weer anders worden, ik vraag het me af...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De kaart voor de 100-jarige is mooi en ook deze vind ik super! Beide een hele mooie leeftijd.
    Tegenwoordig is een dagje naar het werk zelfs mooi! Bij jou altijd wel denk ik maar even uit huis kunnen is wel een dingetje tegenwoordig.
    Fijne avond nog, liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk stoer mannenkaartje voor deze 50 jarige!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hahaha, ik moest lachen om de big. Ik las het inderdaad als het Engels big...Heel toffe kaart!
    Ja, ik kan me indenken dat het fijn is er even uit te zijn. Gek hoe dat werkt, he?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Stoere kaart.
    Door de woordspeling krijgt het meteen een persoonlijke touch.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow.. that's fab! I love the "big 50" ;-)

    Thanks for playing along with our current challenge at Sweet Sketch Wednesday 2 and good luck!

    Hugs and please come back soon!
    Doris

    Kleido’s BastelStüble
    *Owner* Do-Al(l) Kreatives
    *List Manager* Challenges for Days
    *DT* Sweet Sketch Wednesday 2

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fabulous masculine card Colien.
    Thank you for playing along with us at Sweet Sketch Wednesday 2
    Anne SSW2-DT

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien