woensdag 20 januari 2021

Slimline zwanger #1.

 

Elke vrijdag krijgen we op school 'De info', daarin is de agenda voor de komende week te zien en alle nieuws te lezen. Afgelopen vrijdag stond er leuk nieuws in: collega Suzanne is zwanger. 
Voor haar maakte ik dit slimline kaartje, vandaar de blogtitel. De #1 staat erbij, omdat ik nog een zwangerschapskaartje heb gemaakt, ook in hetzelfde model. Je ziet het kaartje later, want morgen is het eerst tijd voor kerstkaartjes. Ik verstuurde het kaartje samen met een kwijlslab van Stof With Love, mijn favoriete cadeautje bij een zwangerschap of geboorte.

Zo meteen naar school = werk, daar staat een heuse filmploeg klaar om de instructiefilmpjes op te nemen voor de vakken bloem, food en techniek. Groep 8-ers kunnen een doe-het-zelf pakketje aanvragen, omdat de open dag dit jaar digitaal is. In het pakketje zitten o.a. de spulletjes die je op de foto ziet. Rara, wat hoort er bij mijn vak bloem? ;)
Challenge;




10 opmerkingen:

  1. Jullie gaan een voederkastje maken, dus ook houtbewerking behoort tot je vak.
    De zwangerschap kaart is mooi.
    Succes met de opnames. X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook al een slimline card.
    Ik maakte er laatst ook 1 en ik zie ze deze week meer. Ze zijn leuk, als je een goed idee hebt hè?!
    Leuk nieuws, dat hoort een mooie kaart bij!!
    Euh, ik denk dat ALS bij jou vak hoort, want ik denk dat er iets gemaakt gaat worden voor de vogels en dat het potje bolletjes dat ik bij verwerkt gaat worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooie slimlinekaart Colien! Lekker strak.
    EN dat pakket, tja, als ik pinda's zie moet ook meteen aan vogels denken. Ik zou zeggen een decoratief plankje met hyacinten erop en een pindaslinger er onderaan...
    Succes met filmen.. hopelijk komen er genoeg aanmeldingen nu de open dagen digitaal moeten.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuke kaart voor je collega en wat de puzzel betreft: de vraag is wat hoort er bij mijn vak bloem?
    Ik zie aardnoten, aardmos en aardappelen die groeien allebei onder de grond=aarde dus bloemaarde (en daar groeien jou bloemen die je nodig hebt om iets anders te maken)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie slimline kaart. Ik heb deze stans al vaak voorbij zien komen en blijf hem prachtig vinden! Lijkt me best lastig kiezen voor leerlingen om een nieuwe school te kiezen zonder er te gaan kijken. Heel leuk dat jullie de open dag op deze manier aanpakken, hopelijk komen er veel aanmeldingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie zwangerschapskaart. Blijft leuk om te maken en met deze stans lukt dat heel goed.
    Wat een gezellig pakketje voor jullie online-open dag. Ik ben benieuwd hoe het filmpje is geworden.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk slimline kaartje heb je gemaakt voor je zwangere collega!
    Tjah en het pakketje, ik heb een aantal idee'tjes wat het kan worden.. Liefs, Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hebt een super leuke slimline kaart gemaakt voor je collega.
    Ik zie al heel veel goede suggesties voorbij komen over het DHZ Pakketjes, maar zelf tast ik nog behoorlijk in het duister. Jullie hebben er vast een mooi filmpje bij gemaakt, wat het mysterie moet oplossen.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien