zondag 3 januari 2021

Iets met de letter C bij Knutsels en Kadootjes.

De eerste challenge van 2021 gaat van start bij Knutsels en Kadootjes. De komende 4 weken willen we jullie uitdagen om een kaartje te maken met iets wat begint met de letter C. Dat hadden jullie misschien al verwacht, want 2 jaar geleden was de letter A en vorig jaar de B....
Ik maakte 3 kaartjes met cupcakes, alle drie voor leerlingen uit mijn mentorklas die in de kerstvakantie jarig waren. Ik maakte ze met het Celebration-papier van Marianne Design en de cupcake-malletjes van byMarleen.
De namen van de leerlingen maken de kaartjes net wat persoonlijker en ik hoop dat ze het leuk vonden om post te krijgen. Doen jullie mee met onze challenge? Dat kan t/m vrijdag 29 januari. Er zijn legio mogelijkheden, maar mocht je nog inspiratie nodig hebben: Check het Knutsels en Kadootjes blog, daar vind je voorbeelden van onze gastdesigners en het DT.


Challenges;
Tuesday Morning Sketches - Anything goes 

De Egel - Sketch





 

13 opmerkingen:

  1. Hoi Colien,
    ik zag gisteravond dat ik het verkeerd begrepen had ;-).
    Deze cupcakekaartjes zijn superleuk en vrolijk voor je mentorleerlingen. En leuk dat je de sketch van de Egel gebruikte! past heel goed!
    En ik moest zo lachen om je reactie op de oliebollen. Ik denk dat onze pan net zo oud is als die van jullie! EN dat Rolf daar nu ook oliebollen en appelflappen in bakt. Ik houd alleen van de oliebollen als ze nog warm, net uit het vet zijn. Peter bakt de appelflappen speciaal voor mij, omdat ik die veel liever eet. Na de eerste paar eet ik ze niet meer. Klinkt bekend, he? Hihihi...
    Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tja, de C, dat was te verwachten!!
    Past ook super goed bij het afgelopen jaar, met die rot "C", die maar niet weggaat!!!!!
    Leuke challenge, ik hoop weer veel C dingen te zien waarvan ik denk, oh ja!!
    Lief om je mentor leerlingen zelfs in de vakantie en kaart te sturen, handig om dat zo'n "serie" te maken.
    Ze zijn erg leuk, de sketch leent zich ervoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig Colien!! Weer heel mooi gemaakt :D
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuke kaart!
    Fijn dat je meedoet aan de challenge bij De Egel.
    Groetjes Marja Dt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Colien, voor jou ook nog de allerbeste wensen! Dat het maar een mooi en inspirerend jaar mag worden. Je cupcake-kaartjes zien er alvast heel fris en vrolijk uit, daar zijn je leerlingen vast heel blij mee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik blog weer en kom natuurlijk even bij jou kijken! Gaaf zeg, je zult maar zo'n juf hebben, alle drie erg toffe kaarten!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een heerli... leuke kaartjes heb je gemaakt.
    Het designpapier is zo lekker vrolijk.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaarten heb je voor je leerlingen gemaakt Colien. Frisse kleuren en lekker uitziende cupcakes. De naam maakt het inderdaad persoonlijk.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda dt De Egel

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke en vrolijke kaarten met de cupcakes.
    Mijn opzetje voor de kaart met een c ligt klaar. Even kijken wanneer het lukt om het af te krijgen.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een vrolijkerd! Als je die toch op je verjaardag krijgt, kan die niet meer stuk! Ik ga nog even het oliebollenverhaal opzoeken. GerJanne heeft me nieuwsgierig gemaakt.
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaarten Colien. Toen ik ze zag dacht ik bekend papier. klopt want ik heb deze ook en ook pas gebruikt omdat het zulke mooie en frisse kleuren zijn. Dank je wel voor jou bijdrage aan de uitdaging van de Egel. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien