zaterdag 2 januari 2021

Weer wat troostkaartjes....

 

Twee weken geleden maakte ik weer wat troostkaartjes. Mijn moeder wilde er 2 en ik maakte er meteen een paar voor de voorraad. Helaas zijn de overige 3 inmiddels verstuurd.
Ik maakte elk kaartje met 2 kleurtjes Distress oxide inkt, teksten van Bella Lulu en silhouet-afbeeldingen met stempeltjes van de Action.
Soms wat kleurig en soms wat stemmig, het maakt niet uit, de verschillende tinten blijven stijlvol door de teksten die erbij staan.
De kaartjes zijn weer op, dus ik zal vandaag of morgen eens kijken of het me lukt om wat nieuwe te maken. Misschien weer eens met iets anders dan de Distress inkt....
Vandaag weer een rustig dagje, met wat kleine huishoudelijke klusjes en verder fröbelactiviteiten op het programma. Graag tot morgen, dan gaat de eerste uitdaging van dit jaar van start bij Knutsels en Kadootjes.



7 opmerkingen:

  1. Altijd verdrietig als je snel dit soort kaartjes kwijt bent. Ze zijn stuk voor stuk heel mooi en niet al te somber. Daar houd ik wel van.
    Grappig dat we hetzelfde hadden bedacht voor morgen.. Misschien bewaar ik hem wel voor de reminder!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaarten, vooral de onderste 3, het wit voegt op deze kaarten echt iets toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn mooi! Ik moet mijn inkten nog eens boven halen. X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn schitterend. Ben benieuwd naar je uitwerking met een ander medium 😉, fijne freubeldag,groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super mooie kaarten. Brengen vast een lichtpuntje in donkere dagen.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi zijn ze! Inkt en stempels werken altijd goed voor een troostkaartje. Mooi dat je zo wat kleur toevoegt. Zelf blijf ik dan vaak wat in pastel- of natuurtinten hangen, maar andere kleuren kunnen ook prima, zie ik!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien